پرش لینک ها

مثلث درآمد رویایی

آیا با مثلث درآمد رویایی آشنا هستید؟

مثلثی که با رعایت آن میتوانید در هر شغل و صنعتی به درآمد رویایی دست یابید.

درآمد بسیار زیاد ملزم به توجه به این مبحث و شناخت آن می باشد.

مثلث درآمد رویایی متشکل از سه ضلع زیر می باشد:

1-بازار

برای کسب موفقیت ، ابتدا باید به نیاز بازار توجه کرد و اینکه آیا بازار بزرگی در اختیار دارید یا نه؟ موفقیت در هر بازاری بسیار زمان بر است ، اگر شما چندین سال مشغول سرمایه گذاری روی بازار خود باشید ، اما به یکباره متوجه شوید که بازارتان به اتمام رسیده و دیگر آن کشش لازمه برای کسب درآمد وجود ندارد و خیلی زود به آخر رسیدید چه؟

پس اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار دارید ، ابتدا مطمئن باشید که به بازاری وارد می شوید که حالا حالاها به اتمام نمی رسد و به این زودی ها تمام نمی شود و کشش تقاضا در بازار وجود دارد.

2-محصول

حالا که بازار هدف خود را انتخاب کردید و متوجه خلاهای آن شدید ، وقت ان رسیده محصولی تولید یا ارائه کنید که از جذابیت های خوبی برخوردار باشد و مشکلی از مشکلات مردم را حل نماید . محصولی که شما را در بازار محدود نکند، محصولی که بازار بزرگی داشته باشد ، مناسب اکثریت باشد و یا جامعه ی هدف بزرگی را دربر بگیرد.

محصولی که برای خرید آن انگیزه ی کافی وجود داشته باشد.

3-سیستم

ضلع سوم کامل کننده ی مثلث درآمد رویایی ، امکان ساخت سیستم است. چرا سیستم مهم است؟

مهم هست ، چون که با درآمد فعال تحت هیچ شرایطی نمیشه به درآمد بی حد و حصر دست یافت. مشکل آنجاست که هر انسان بیشتر از 24 ساعت در شبانه فرصت ندارد. این محدودیت روی درآمد اثر منفی دارد. بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد خیلی بالا هستید باید بتوانید در کسب و کار خود سیستم سازی کنید تا در ساعاتی که شما نمی توانید کار کنید، اولا جای شما کار کند ثانیا چندین و چند براببر شما فعالیت کند تا امکان درآمد بزرگ فراهم شود.

رویای همه ی کارآفرین ها درآمد غیرفعال است ، سیستم قابلیت ایجاد درآمد غیر فعال را برای شما ایجاد میکند.

شبکه ای از نمایندگی های شما که به صورت زنجیره ای در سراسر کشور گسترده می شوند می توانند مثلث درآمد رویایی شما را کامل کنند.

در صورت نیاز به مشاوره ی شخصی از طریق صفحه ی ارتباط با من ، با اینجانب در تماس باشید.