پرش لینک ها

قوانین و مقررات

 

استفاده شما از وبسایت آموزش فروش با علیرضا کاظمی به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می‌باشد:

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای وبسایت آموزشی محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه نماید. کاربران موظف هستند که به صورت دوره‌ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

لطفا قبل از خرید خدمات و محصولات قوانین زیر را با دقت مطالعه کنید. خرید شما به معنی پذیرفتن همه این قوانین می باشد.

1- خرید هر محتوای آموزشی صرفا مختص به آن محتوا بوده که فیلم آموزشی آن از طریق پشتیبانی برای خریدار ارسال میگردد.

2- گارانتی بازگشت وجه شامل کلیه خدمات شده و از زمان در اختیار قراردادن شدن محتوا توسط پشتیبانی ، به مدت 72 ساعت فرصت دارید تا در صورت نارضایتی از محتوا ، با تماس و ارتباط با پشتیبانی نسبت به استفاده از گارانتی اقدام فرمایید ، پس از گذشت این مدت زمان، گارانتی ابطال شده و مبلغی عودت نمی گردد.

 

3- قوانین وبسایت مرتب و در فواصل زمانی مختلف بروز رسانی شده و خریدار موظف است قبل از خرید با دقت کلیه نکات مربوط به آن را مطالعه کند.

4 – تیم پشتیبانی وبسایت در روزهای تعطیل فعالیت نداشته و در روزها و ساعات کاری پاسخ گوی متقاضیان خواهد بود. ضمنا بابت گارانتی محصولات نگرانی وجود ندارد ، چرا که ، مدت آن، از زمان در اختیار قرار داده شدن محتوا محاسبه می گردد.

5-خدمات و محتویات ، تنها برای استفاده شخصی شما به عنوان فعالِ صنعت بیمه کشور و یا فعالین بازار و فروشندگان عرضه شده است. هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات و هرگونه کپی برداری به هر شکل و به هر قصد از جمله به قصد فروش، پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وبسایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در این وبسایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وبسایت خود بدون ذکر منبع لینک شده  استفاده کند.

6-کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل تکمیل و ارسال کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.