پرش لینک ها

اقتصاد پایه برای فروش بیمه عمر

سه رکن اصلی موفقیت در بازار بیمه ی عمر ، توانایی و تسلط بر دانش بیمه + تسلط بر مذاکره و در آخر تسلط بر مفاهیم پایه ای اقتصاد است. در شرایطی که کشور درگیر تورم شدید و مزمن بی سابقه است امکان موفقیت شما در این بازار بدون دانش اقتصادی و سواد مالی تقریبا نزدیک به صفر است.

با این کارگاه ، دیگه شانسی بیمه نفروش

این کارگاه آموزشی به زبانی ساده مفاهیم پایه اقتصادی مورد ارتباط با بیمه ی عمر را توضیح می دهد و به شما کمک می کند تا در جلسات فروش ، به خصوص زمانی که با مقایسه این محصول با سایر اقلام سرمایه گذاری مواجه شدید، بتوانید پاسخ مناسبی ارائه نمایید.

تبدیل به مشاور مالی و بیمه ای می شوید

توانایی ارائه ی مشاوره های مالی فراتر از بیمه و نشان دادن جایگاه بیمه در تصمیمات مهم مالی زندگی مشتریان ، نتیجه ی شرکت شما در این کارگاه و نیز کارگاه های مکمل با این مطالب درسی خواهد بود. هرچند این کارگاه به صورت پایه ای به این مبحث ارزشمند می پردازید ، اما زمینه ی اولیه تبدیل شدن شما را به این سطح از توانایی را رقم خواهد زد.

این کارگاه آموزشی دارای گارانتی بازگشت وجه بوده و در صورتیکه از محتوا ناراضی بودید ، ظرف مدت سه روز فرصت دارید تا با اعلان آن به پشتیبان ، کل مبلغ پرداختی را بدون چون و چرا پس بگیرید.

 

جهت خریداری فیلم این کارگاه آموزشی ، فرم زیر را تکمیل فرمایید:

مشخصات شما:
این فیلد اجباری هست.
قیمت: