پرش لینک ها

چرا باید بیمه عمر بفروشیم؟

صنعت بیمه در دنیا و در کشور ما پتانسیل خلق و ایجاد خدمات گوناگونی رو داره به طوریکه میشه بیش از 500 مدل بیمه نامه ی مختلف به بازار هدف ارائه کرد. در این بین قطعا بیمه نامه هایی هستند که از لحاظ بازار و فروش پتانسیلی به مراتب بالاتر از دیگر خدمات هم نوع خود دارند.

قطعا یکی از پردرآمدترین و جذاب ترین نوع بیمه نامه ها ، بیمه نامه ی عمر و سرمایه گذاری است.

در این مقاله به تشریح به چرایی و جزئیات آن می پردازیم:

1-بازاری گسترده و بزرگ

بازاری گسترده ، نوزاد یک ماهه تا یک فرد 70 ساله میتونه خریدار و بازار هدف این محصول باشه ، باتوجه به گستردگی طیف افراد و اشخاص مختلف جامعه میشه از اون ظرفیت های بی شماری رو در نظر گرفت.

 

2-تنها بیمه ی رایگان کل صنعت بیمه

بیمه عمر و سرمایه گذاری ، یک محصول متشکل شده از پوششها و خدمات بیمه ای به همراه صندوق سرمایه گذاری است. تمام خدمات مشابه بیمه ای خدماتی هستند که مشتریان باید بابت آنها پول پرداخت کنند و صرفا در صورت بروز حادثه یا صانحه شرکت بیمه موظف به پرداخت خسارت است. اما بیمه نامه ی عمر از این قاعده مستثنی است به طوریکه شخص چه دچار حادثه یا بیماری شود یا نشود در نهایت کل مبلغ پرداختی خود به عنوان حق بیمه را به همراه سود متعلقه از شرکت بیمه پس می گیرد.

3-تمرکز روی مهم ترین بخش ، یعنی زندگی

این محصولی است که مهم ترین دارایی افراد و اشخاص رو بیمه میکنه . یعنی زندگی و سلامتی ، این در حالیه که سایر خدمات بیمه ای از این نظر در درجه اهمیت کمتری قرار می گیرند.

 

همه ی موارد گفته شده به همراه دیگر موارد از دلایل پر رنگ بودن و پر اهمیت بودن این محصول است در نتیجه این محصول باتوجه به شکل محاسبه و پرداخت کارمزد آن و انواع مختلف کارمزدی که دارد ، آن را تبدیل به یک اتفاق برد برد سه جانبه برای مشتری ، نماینده بیمه و شرکت بیمه گر می کند.در مقاله ی دیگری تحت عنوان پرسود ترین بیمه نامه به جوانب شکل درآمدی بیمه عمر و سرمایه گذاری پرداختیم.