آیا بازار بیمه کشش این همه نمایندگی رو داره؟
شاید برای شما هم این سوال پیش اومده باشه که آیا بازار بیمه کشش این همه نمایندگی رو داره؟
خوب واقعیتش اگر بخوایم به این سوال پاسخ بدیم باید بگیم که بستگی داره بخواید بیشتر در چه محصولی از محصولات بیمه ای کار کنید. اگر با هدف شروع محصول بیمه اجباری ثالث تصمیم به راه اندازی این کسب و کار گرفتید ، پاسخ سوال منفیه، بله منفی! چرا که رقابت در این محصول بسیار بالاست.
همه بیمه رو ، در ایران ، با نام بیمه ماشین میشناسن، اما در واقعیت ، بیمه ، فقط بیمه بیمه ماشین نیست.
صنعت بیمه صنعت بسیار متنوع و جذابیه و قابلیت طراحی محصولات بسیار جدیدی داره.
واقعیت اینکه هرجا ریسکی هست ، امکان فروش بیمه هم هست.
در واقعیت، کشور ما نه تنها، در اون، بازار بیمه، بازار اشباعی نیست بلکه بسار از کشورهای همجوار و از استاندارد های روز دنیا عقبت تر هست.
ظرفیت این بار مثل اقیانوسی بزرگ و بی انتهاست.
قطع به یقین امکان جمع آوری ثروت بی نظیری رو میتونه برای شما فراهم کنه.
اگر به سراغ فروش محصولات دیگه برید ، با بازار بکر و دست نخورده ی بسیاری مواجه میشید.
بی تردید اگر صنعت بیمه بازار اشباعی داشت هرگز ریس کل بیمه مرکزی از نیاز شدید این بازار به 400 هزار نماینده جدید سخن نمی گفت.
این مقاله در حال کامل شدن است…